Mistä asiakkaita yksinyrittäjälle & hinnoittelun perusteet -webinaari 10.10. klo 17–18.30 Julkaistu 24.9.2019

Onko asiakkaiden saaminen mahdollista vain sosiaalisen median avulla? Miten ja mistä saada lisää asiakkaita? Mitä erilaisia mahdollisuuksia yrittäjällä on asiakasmarkkinoinnissa? Kuinka hinnoitella oikein?

Yrittäjän onneksi asiakkaita voi haalia myös sosiaalisen median ulkopuolella. Moni yrittäjä sortuu kuitenkin liian edullisiin hintoihin ja näännyttää itsensä työllä. Me ProSoolossa haluamme olla tukenasi ja auttaa muun muassa asiakashankinnassa. Järjestämme aiheeseen liittyvän webinaarin 10.10.2019 klo 17–18.30.

Koulutuksen tavoitteena on auttaa jokaista löytämään itselleen paras keino asiakashankintaan. Koulutuksen jälkeen osaat myös hinnoitella palvelusi ja tuotteesi kannattavasti.

Webinaari on maksuton kaikille ProSoolon käyttäjille.

Ilmoittaudu mukaan tästä!

Kouluttajana Susan Calonius

Susan on työelämäravistelija ja teologi jonka ydinosaamista on mm. sosiaalinen media ja videoiden teko. Susan auttaa yrittäjiä sekä markkinointi-että hinnoittelutyössä. Työssään Susan kohtaa viikoittain yrittäjiä tai yrittäjyyttä pohtivia asiakkaita ja auttaa heitä ratkaisussa lähteäkö yrittäjäksi vai ei.

LinkedIn-profiili