Yksinyrittäjän kirjanpito -webinaari 23.3. klo 17-19

Yksinyrittäjän kirjanpito -webinaari 23.3. klo 17-18
Yksinyrittäjän veroklinikka -webinaari 23.3. klo 18-19

Asiantuntijana toimii Päivi Jormalainen. Päivi on taloushallinnon ammattilainen ja yrittäjä. Hän on erikoistunut pienten yritysten taloushallinnon hoitamiseen. Asiakaskuntaan mahtuu yrittäjiä taloushallinnon huippuosaajista vasta-alkajiin. Päiville on tärkeintä on, että sinä yrittäjänä ymmärrät, mitä yrityksesi taloudessa tapahtuu. Webinaarissa pureudutaan perusasioihin ja voit rohkeasti kysyä Päiviltä apua. Voit lähettää Päiville etukäteen kysymyksiä osoitteella [email protected] 22.3. mennessä.

Tule mukaan oppimaan ja oivaltamaan!

Ilmoittaudu webinaariin!

Yrittäminen on paljon muutakin kuin kirjanpidosta huolehtimista. Yksinyrittäjänä saat toimia niin myyntipäällikkönä, palveluntuottajana kuin markkinointivastaavanakin. Omasta hyvinvoinnista pitäisi myös pitää huolta. Syksyn webinaaritarjonnassa onkin Yrittäjän hyvinvointiin ja asiakkaiden hankintaan & hinnoitteluun liittyviä teemoja. Näistä lisää myöhemmin.