Mikä ProSoolo on

ProSoolo on yksinyrittäjän personal trainer

Yrittäjä, kenen puoleen käännyt, jos tarvitset tukea tai apua?

ProSoolo on yritystoiminnan personal trainer. Voit kääntyä puoleemme aina, kun tarvitset apua. Helpotamme ja turvaamme yrittäjän arkea sekä tarjoamme verkostoitumismahdollisuuksia.

Pääset lisäksi mukaan yksinyrittäjien omaan yhdistykseen ja vaikuttamaan palvelujen kehittämiseen.

ProSoolo on täyden palvelun paketti yksinyrittäjälle vain 14 eurolla kuukaudessa.

ProSoolo tarjoaa kaikille käyttäjilleen veloituksetta ProMentori-palvelun, josta voit kysyä mitä vaan yrittäjyyteen liittyvää

Kysy ProMentorilta

Saat veloituksetta ProMentori-palvelun. Käyttäjänä voit kysyä yrittäjyydestä tai sparrailla erilaisista yrittäjyyteen liittyvistä ideoista. Vastaajina palvelussa toimivat yrittäjyyden huippuammattilaiset. Lue lisää.

Tule verkostoitumaan ja kehittämään yksinyrittäjien omaa Prosoolo ry:tä!

ProSoolon jäsenenä kuulut yksinyrittäjien ja kevytyrittäjien omaan Prosoolo ry -yhdistykseen.

Yhdistys järjestää koulutustilaisuuksia ja tekee edunvalvontaa muun muassa vaikuttamalla yksinyrittäjien asemaan yhteiskunnassa tarjoamalla erilaisia palveluita sekä verkostoitumismahdollisuuksia yksinyrittäville henkilöille.

Tule mukaan ja verkostoitumaan yhdistyksen tapahtumiin!

Yritystoimintaan liittyvät mallipohjat löydät Sopimuskoneesta.

ProSoolon oma Sopimuskone

ProSoolo-palvelun käyttäjänä laadit, allekirjoitat ja arkistoit kaikki yritystoiminnan sopimukset ja muut asiakirjat vaivatta yhdellä alustalla. Sopimuskoneen tunnukset saat olemalla meihin yhteydessä.
ProSoolon käyttäjä osallistuu maksuttomiin webinaariin.

Yrittäjäkoulutukset ja seminaarit

ProSoolon käyttäjänä pääset osallistumaan maksuttomiin webinaareihin ja seminaareihin. Lisäksi saat 20 prosentin alennuksen Suomen yrittäjäopiston järjestämästä yrittäjän ammattitutkinnosta. Lue lisää.
Työskentele ja matkusta vapaasti, sillä sinut on vakuutettu.

ProSoolo vakuuttaa yksinyrittäjän

Saat oikeudenkäyntikuluvakuutuksen, jossa vakuutusmäärä on 4 000 € ja omavastuu 200 €. Sinulle kuuluu matkustaja- ja tapaturmavakuutus, ammatillinen vastuuvakuutus sekä järjestövakuutus. Yritysvakuutuksesta saat 30 prosentin alennuksen. Lue lisää vakuutuksista.
Kuvassa asianajotoimisto Evershedsin kokeneet asianajajat.

Yksinyrittäjän juridiikka

Saat asianajotoimisto Evershedsin kokeneilta asianajajilta neuvoja puhelimitse 010 6841 400 arkisin klo 10–16 yrittäjyyteen liittyvissä kysymyksissä, kuten yrityksen perustamisessa, vakuutuksissa ja viranomaisasioinnissa. Saat oikeudellista neuvontaa sopimus- ja vahingonkorvausasioissa sekä verotuksesta. Lue lisää.
Uravalmentajan avulla video-CV:n tekee taidolla.

ProNosteella nostetta urallesi

Pro Noste tarjoaa käyttöösi henkilökohtaisen uravalmentajan, jolta saat vinkkejä, konkreettisia neuvoja ja tukea työurasi eri vaiheissa. Voit varata valmennusajan psyykkisen hyvinvoinnin asiantuntijalle, psykologille tai ratkaisukeskeiselle terapeutille. Lue lisää palvelusta.

Laskuta osaamistasi helposti OP Kevytyrittäjällä

Saat ProSoolon käyttäjänä 20 prosentin alennuksen OP Kevytyrittäjän palvelumaksusta (palvelumaksu 4 %, norm. 5 %).

Edun saat ilmoittamalla ProSoolo-käyttäjänumerosi OP Kevytyrittäjä-chatissa tai osoitteeseen [email protected].

Lisäksi uudet ProSoolon OP Kevytyrittäjät saavat laskuttaa ensimmäiset 1000 € ilman palvelumaksua (arvo 50 €). Etu myönnetään samalla, kun ilmoitat käyttäjänumerosi.

ProSoolon jäsenenä pääset edullisesti vaikka saaristoon.

Alennuksia ja etuja

Saat paljon rahanarvoisia etuja matkustamiseen ja vapaa-aikaan. Saat alennusta muun muassa hissilipuista, Teboil-huoltamoilta ja -automaattiasemilta, risteilyistä sekä vakuutuksista. Käytössäsi on myös paljon alueellisia etuja.
ProSoolo-palvelu ei sisällä työttömyyskassan jäsenyyttä.

Kun lähetät lomakkeen, voimme olla sinuun yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse.